Leave Your Message
Categorie di nutizie
Notizie presentate

Chì deve esse fattu quandu ci hè una precipitazione in u liquidu di pittura elettroforetica?

2024-05-28

In generale, i fatturi principali chì affettanu a precipitazione di pittura elettroforetica sò:

 

1.Ioni impurità

 

L'entrata di ioni di impurità omogenei o eterogenei hè obligatu à reagisce cù a resina caricata di a pintura per furmà parechji cumplessi o precipitati, è a furmazione di sti sustanziali distrugge e proprietà elettroforetiche originali è a stabilità di a pintura.

I fonti di ioni impurità sò i seguenti:

(1) Ioni impurità inherenti à a pintura stessu;

(2) Impurità purtate in a preparazione di u liquidu di pittura electrophoretic;

(3) Impurità purtate da un risciacquamentu incompletu di l'acqua di pretrattamentu;

(4) Impurità purtate da l'acqua impura durante u risciacquamentu di l'acqua di pretrattamentu;

(5) I ioni impurità generati da a dissoluzione di film di fosfatatu;

(6) I ioni impurità generati da l'anodu chì sò dissoluti.

 

Da l'analisi sopra, si pò vede chì a qualità di pretrattamentu di revestimentu deve esse strettamente cuntrullata. Questu hè micca solu necessariu per migliurà a qualità di u revestimentu di u produttu, ma ancu assai impurtante per mantene a stabilità di a suluzione di pittura elettroforetica. À u listessu tempu, da l'analisi sopra pò ancu esse illustratuchìA qualità di l'acqua pura è a scelta di a suluzione di fosfatazione (matching) hè quantu impurtante. 

 

2. Solvente

Per fà chì u revestimentu elettroforeticu hà una bona dispersione è solubilità in acqua, a pintura originale cuntene spessu una certa proporzione di solventi organici. In a pruduzzione normale, u cunsumu di solventi organici cù u rifornimentu di u travagliu di pittura è uttene un rifornimentu puntuale. Ma s'è a pruduzzione ùn hè micca nurmale o a temperatura hè troppu altu, risultatu in u cunsumu di solvente (volatilization) hè troppu veloce è ùn pò micca esse supplementatu in una manera puntuale, perchè u so cuntenutu hè ridutta à u limitu più bassu di i seguenti, u travagliu. di u vernice ancu cambià, chì rende a film più diluente, è, in i casi serii, ancu fà a pittura in a coesione di resina o precipitazione. Dunque, in u prucessu di gestione di u liquidu di u cisterna, u persunale di gestione deve esse attentu à u cambiamentu di u cuntenutu di solvente in u liquidu di pittura elettroforetica in ogni mumentu, è se ne necessariu, analizà u cuntenutu di solvente è custituiscenu a quantità accelerata di solvente in u tempu.

3. Temperature

Diversi vernici anu ancu una gamma adattativa di temperatura. L'aumentu o a diminuzione di a temperatura accelerà o rallenta u prucessu di l'elettrodeposizione, cusì chì a film di rivestimentu hè più grossa o più fina. Se a temperatura di a pintura hè troppu alta, a volatilizazione di u solvente hè troppu veloce, faciule per causà a coesione di pittura è a precipitazione. Per fà chì a temperatura di a pintura hè sempre in un "statu di temperatura constante" relative, deve esse equipatu di un termostat.

4.Scuntenutu oliu

U cuntenutu solidu di u vernice ùn solu affetta a qualità di u revestimentu, ma ancu affetta a stabilità di u pittura un fattore. Se u cuntenutu solidu di a pintura hè troppu bassu, a viscosità hè ridutta, chì pruvucarà a precipitazione di a pintura. Di sicuru, sulidi troppu altu ùn sò desirabili, perchè troppu altu, u pezzu di pittura dopu à a natazione entrainment aumenta, a perdita di l'aumentu, riduce a rata d'utilizazione di pittura, perchè u costu aumenta.

5. Circulazione stirring

In u prucessu di pruduzzione, u persunale di gestione deve sempre attenti à s'ellu a circulazione di l'agitazione di pittura elettroforetica hè bona o micca, è s'ellu a prissioni di certi strumenti (cum'è filtri, ultrafiltri) hè normale o micca. Assicuratevi chì a pintura circula 4-6 volte à l'ora, è u flussu di a pintura à u fondu hè di circa 2 volte di u flussu di a pintura à a superficia, è ùn fate micca u cisterna di l'elettroforesi formate un angulu mortu. mughjendu. Ùn smette micca di remughjà salvu in circustanze particulare.